DCS:n asiakas-tyytyväisyys - tiedote kyselyn tuloksista

Asiakas-tyytyväisyys-kyselyssä loistava Net Promotor Score tulos

 

3. heinäkuuta 2023

 

Dust Control Systems Oy (DCS), johtava pölynhallintaratkaisujen tarjoaja, on tyytyväinen ilmoittaessaan erinomaisesta tuloksestaan äskettäin toteutetussa asiakastyytyväisyyskyselyssä. Kyselyn tarkoituksena oli mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä DCS:n palveluihin ja tuotteisiin, ja tulokset ovat erityisen rohkaisevia.

 

DCS tilasi Solmia Oy:ltä kyselyn toteuttamisen, ja vastaajien määräksi kesälomien kynnyksellä saatiin yhteensä yli 50. Kyselyn keskeinen mittari oli Net Promotor Score (NPS), joka kuvastaa asiakkaiden suosittelun todennäköisyyttä asteikolla -100 ja +100 välillä. DCS:n saama NPS-tulos kohosi lukemaan 60, mikä osoittaa vahvaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden valmiutta suositella yrityksen palveluita muille.

 

DCS on iloinen saavutetusta tuloksesta, joka heijastaa yrityksen jatkuvaa sitoutumista korkealaatuisiin pölynhallintaratkaisuihin sekä asiakkaiden tarpeiden täyttämiseen. NPS-tuloksen perusteella asiakkaat ovat tyytyväisiä DCS:n tarjoamiin palveluihin ja tuotteisiin, mikä on suuri kannustin yritykselle jatkaa parhaiden mahdollisten ratkaisujen kehittämistä.

 

DCS:n NPS-tulos 60 ylittää merkittävästi alan keskiarvon. Tämä vahvistaa DCS:n asemaa markkinajohtajana pölynhallintaratkaisujen toimittajana, ja olemme ylpeitä siitä, että asiakkaat luottavat yritykseen ja suosittelevat sitä edelleen.

 

DCS kiittää vilpittömästi kaikkia asiakkaitaan, jotka osallistuivat kyselyyn ja jakoivat arvokasta palautettaan. DCS sitoutuu jatkossakin kehittämään toimintaansa vastaamaan asiakkaiden tarpeita ja odotuksia entistäkin paremmin.

 

Lisätietoja:

Tapani Stipa, toimitusjohtaja
Dust Control Systems Oy
puh.: +358 44 730 8102

 

0
Feed

Jätä kommentti